کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

  • ۰
  • ۰

گیفت کارت چیست

گیفت کارت چیست


ما 6 نکته عالی را در مورد نحوه فروش موفقیت آمیز کوپن های هدیه در فروشگاه آنلاین خود به اشتراک گذاشته ایم

گیفت کارت یک کارت واقعی یا یک کوپن آنلاین است که می‌توانید آن را بخرید و به کسی که دوست دارید بدهید. کارت هدیه یک هدیه عالی برای دادن به کسی است که آنقدر نمی شناسید اما هنوز می خواهید با هدایایی دوش بگیرید. اگر بدانید که گیرنده فروشگاه/موضوع فروشگاه را دوست دارد، اما نمی‌دانید دقیقاً به چه اقلامی نیاز دارند، یک کارت هدیه نیز هدیه خوبی است. به این ترتیب، می‌توانید به آنها اجازه دهید دقیقاً به آنچه می‌خواهند برسند و به آنها انعطاف‌پذیری ارائه دهید. در نهایت، گیفت کارت به معنای غیرشخصی بودن آن نیست. اگر می دانید که دوست شما عاشق یک رستوران خاص است، دریافت یک کارت هدیه در آن رستوران برای او بسیار دوست داشتنی و شخصی خواهد بود.

شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید در یک کارت هدیه بگذارید. اکثر فروشگاه ها به شما امکان می دهند مقداری را که می خواهید هدیه دهید انتخاب کنید.

امروزه حتی لازم نیست برای خرید گیفت کارت به فروشگاه فیزیکی مراجعه کنید، به خصوص اگر خرید لحظه آخری باشد. فقط می توانید به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید و کارت هدیه را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

چرا باید کارت هدیه را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید؟
زمان عالی برای فروش کارت های هدیه آنلاین
کارت های هدیه با one.com
شروع کنید
چرا باید کارت هدیه را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید؟
اگر صاحب یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید که در آن محصولات و خدمات خود را به فروش می رسانید، فروش کارت های هدیه آنلاین می تواند سودمند باشد. فروش کارت های هدیه می تواند راهی عالی برای جذب مشتریان فعلی برای آوردن مشتریان جدید به کسب و کار شما باشد. دوستان و خانواده مشتری شما ممکن است از کسب و کار شما اطلاعی نداشته باشند، اما با دریافت کارت های هدیه شما، باید از وب سایت شما بازدید کنند و مبلغ آن را خرج کنند - به این ترتیب، می توانید مشتریان جدیدی جذب کنید.

 

 


یک صفحه راه اندازی کنید
شما باید صفحه ای را در وب سایت خود راه اندازی کنید که افراد بتوانند از آن صفحه بازدید کنند و کارت هدیه بخرند. همچنین باید به مشتریان این امکان را بدهید که مبلغی را که می خواهند کارت را با آن پر کنند انتخاب کنند یا چند گزینه به آنها بدهید.

کارت هدیه خود را مارک کنید
اطمینان حاصل کنید که کارت هدیه آنلاینی که از طریق ایمیل برای مشتری ارسال می کنید دارای مارک است. بسیار مهم است که شما یک طرح زیبا در کوپن آنلاین داشته باشید و لوگو و برند شما قابل تشخیص باشد.


یک سیستم داشته باشید
سیستمی داشته باشید که بتوانید تمام کارت های هدیه ای را که فروخته اید مدیریت کنید. داشتن یک نمای کلی از تمام گیفت کارت‌هایی که هنوز فعال هستند و مقداری که روی کارت‌های هدیه باقی مانده است، راهی عالی برای موفقیت در مدیریت همه کارت‌های هدیه‌ای است که می‌فروشید.

نکته: هنگامی که مشتری از کارت هدیه استفاده کرد، آن را به گونه ای علامت بزنید که نشان دهد از کارت هدیه استفاده شده است تا دیگر نتواند از همان کارت هدیه استفاده کند.

آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید
هنگامی که مشتریان جدید شما از کارت های هدیه خود استفاده کردند و آدرس ایمیل خود را یادداشت کردند، می توانید برای آنها ایمیل هایی با تخفیف در تعطیلات ویژه ارسال کنید - در زیر در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

فروش محصولات اضافی
اگر صاحب یک مکان اسپا/ماساژ هستید، می‌توانید چیزهای اضافی را با کارت‌های هدیه نیز بفروشید. شما می توانید حمام یا دمپایی هایی را بفروشید که نشان شرکت خود را بر روی آنها نشان می دهد. این می تواند هر چیزی باشد که به کسب و کار شما مربوط می شود. این یک راه عالی برای فروش بیشتر است.


حاشیه های زیادی خواهید داشت
در نهایت، یکی دیگر از مزایای بزرگ کارت های هدیه این است که گاهی اوقات برخی از کارت های هدیه استفاده نمی شوند. یا عادت می کنند، اما برخی از مقادیر دست نخورده باقی می مانند. بنابراین، شما یک حاشیه قابل توجهی خواهید داشت. پس از انقضای کارت، معمولا پس از یک سال، مشتری دیگر نمی تواند از کارت استفاده کند حتی اگر کارت هدیه استفاده نشده باشد. به این معنی که آیا شخص از کارت هدیه استفاده می کند یا نه، شما همچنان از آن سود می برید. اگر از آن استفاده کنند، شما به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده اید. اگر این کار را نکنند، شما درآمد را حفظ می کنید.

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • sepideh zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی