کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

  • ۰
  • ۰

آموزش خرید با پی پال موجب میشه تا بسیاری از افراد برای انجام پرداخت‌ های مختلف خود در خارج از کشور بدون مشکل این عملیات را انجام داده و دیگر نیازی به خارج شدن از خانه و رفتن به صرافی ها نیست. چرا که پی پال به عنوان معتبرترین درگاه اینترنتی انواع داد و ستدهای مالی را پشتیبانی می کند.

 

 

پی پال چیست؟

پی پال به عنوان پر استفاده ترین کیف پول آنلاین در جهان معرفی می شود که از آن برای پرداخت در بیشتر از ۲۰۰ کشور استفاده می کنند. اغلب مشتریان پی پال با اتصال حساب بانکی یا کارت اعتباری به حساب پی پال خود می توانند حساب را با اعتبار اضافه مورد استفاده قرار دهند.

نحوه پرداخت با پی پال بسیار ساده است و به راحتی از طریق تلفن هوشمند یا تبلت در هر فضایی امکان پذیر می باشد. در واقع یک روش امن، آسان و سریع برای پرداخت آنلاین و خرید از سایت های مختلف خارجی محسوب می گردد. چرا که هم از خریدار و هم از فروشنده محافظت می کند.

آموزش خرید با پی پال

آموزش خرید با پی پال

پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی بوده که در سرتاسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده و برای خرید و فروش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

با اکانت پی پال امکان خرید تتر برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و همچنین در سایر بازارهای دیگر نیز می توان از پی پال استفاده کرد.

توجه داشته باشید که به دلیل وجود تحریم ها در هنگام درست کردن حساب پی پال با هویت ایرانی با سرعت بالایی حساب شما شناسایی شده و مسدود می گردد. ممکن است برخی از نرم افزارهای تغییر آی پی در این زمینه به شما کمک کنند. اما در صورت قطع و وصلی این نرم افزارها باز هم امکان مسدود شدن حساب به وجود می آید.

در هنگام ثبت نام به هیچ عنوان نباید اطلاعاتی از هویت ایرانی مانند کد تلفن ایران یا نام دانشگاه و موارد دیگر را ثبت کنید. امروزه سایت ها و شرکت های متعددی به عنوان صرافی در ایران فعالیت می کنند که کافه ارز یکی از آنها است و در این زمینه به شما کمک می کند.

آموزش خرید با پی پال به شما کمک می‌ کند تا به شکل بهتری با این سیستم بین المللی کار کنید که در ادامه چند مورد مهم را در این زمینه بیان می کنیم:

  • ثبت نام در یک سایت معتبر مانند کافه ارز برای دور زدن تحریم ها
  • تایید ایمیل و تلفن همراه
  • انتخاب خرید پی پال از قسمت سفارشات
  • وارد کردن مبلغ سفارش و لینک خرید محصول برای شناسایی اعتبار لینک خرید
  • تکمیل خرید سفارش

 

نتیجه گیری

برای استفاده هر چه بهتر دریافت آموزش خرید با پی پال به جهت وجود تحریم های بین المللی در ایران لازم و ضروری است، تا بتوانید بدون مسدود شدن اکانت ها در این حوزه فعالیت کنید. چرا که با داشتن یک حساب کاربری پی پال در موارد مختلف از فروشگاه های آنلاین گرفته تا خرید هاست خارجی و شارژ اکانت های مختلف را می توانید با پی پال انجام دهید.

  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • sepideh zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی