کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

کد ووچر پرفکت مانی چیست

  • ۰
  • ۰

برداشت پول از حساب پی پال

اگر در حساب پی پال خود پول دارید، باید بدانید که چگونه موجودی را برداشت کنید. خبر خوب این است که باید نسبتاً سریع و آسان باشد، مشروط بر اینکه حساب PayPal شما کاملاً تنظیم شده باشد.

در این راهنما، همه چیزهایی را که در مورد نحوه برداشت پول از PayPal باید بدانید، به شما آموزش خواهیم داد. این شامل نحوه استفاده از ویز برای جلوگیری از افزایش نرخ ارز گران قیمت هنگام برداشت موجودی در ارزهای مختلف است.

چگونه از پی پال پول برداشت کنم؟
شما می توانید از طریق اپلیکیشن پی پال یا با ورود آنلاین به حساب خود، از موجودی حساب پی پال خود پول برداشت کنید. سپس، دو گزینه را انتخاب خواهید کرد - برداشت مستقیم به حساب بانکی خود یا به یک کارت بدهی مرتبط.برداشت پول از حساب پی پال

نحوه انتقال پول از PayPal به حساب بانکی¹
آماده ارسال پول از موجودی PayPal خود به حساب بانکی خود هستید؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای انجام آن به صورت آنلاین دنبال کنید:

به وب سایت PayPal بروید و وارد حساب کاربری خود شوید
رفتن به "کیف پول"
"انتقال پول" و سپس "برداشت از پی پال به حساب بانکی خود" را انتخاب کنید.
حساب بانکی مرتبطی را که می‌خواهید پول را به آن ارسال کنید انتخاب کنید - اگر قبلاً یک حساب بانکی را مرتبط نکرده‌اید، برای اطلاع از نحوه انجام آن به بخش بعدی بروید.
مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید، جزئیات را بررسی کرده و تأیید کنید.
برداشت پول با استفاده از برنامه PayPal حتی ساده‌تر است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی موجودی PayPal خود ضربه بزنید و سپس «برداشت پول» را انتخاب کنید.

 

چگونه حساب بانکی خود را با PayPal² پیوند دهید
قبل از اینکه بتوانید موجودی PayPal خود را مانند بالا برداشت کنید، ابتدا باید حساب بانکی خود را به PayPal پیوند دهید. این مراحل را دنبال کنید:

پس از ورود به حساب PayPal خود به "Wallet" بروید
"افزودن یک حساب بانکی" را انتخاب کنید
جزئیات حساب بانکی خود از جمله کد مرتب سازی و شماره حساب را وارد کنید.
همچنین ممکن است نیاز به انجام چند بررسی امنیتی داشته باشید، به خصوص اگر می خواهید از حساب بانکی خود به عنوان منبع مالی برای تراکنش های PayPal استفاده کنید. این معمولاً شامل یک فرآیند تأیید است که در آن PayPal 1p را به همراه یک کد 4 رقمی در حساب شما واریز می کند. از این کد برای تأیید اینکه مالک حساب هستید استفاده خواهید کرد.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • sepideh zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی